torsdag 28. januar 2010

Loves you to the Bones

I! Den søte drømmen vår er i ferd med å gå i oppfyllelse. Tror jeg hvertfall. Booth og Brennan lar kjærligheten blomstre! Ser hvertfall sånn ut! wooow!

Helt siden I en sen høstettermiddag etter skolen stoppet innom fantastiske Virgin Store for å se etter en litt lett underholdningssertie var vi hooked. I snublet nemlig over den utrolig kjekke Booth aka Bones, og tok han med seg hjem. Den kvelden ble det ikke mye søvn og vi ble ikke bare bedre kjent med Bones, men også hans venner og kolleger. Vi likte dem så godt at vi inviterte dem over flere timer hver kveld. I og jeg så alltid at det var noe mellom Bones og Brennan, men det har tatt noen sesonger før det har vært så tydelig som nå. ÅÅ.. hvor lykkelig jeg blir av denne serien. Liker det så mye at jeg can feel it in my bones. Haha

For å se hva vi prater om Tune in på Bones på tv3 hver torsdag 21.30. "It will all work out eventually"..

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ, C! Jeg satt og smilte under nesten heele episoden i går :) Man blir jo så lykkelig!!! Men forresten - det er hun som er Bones, siden hun jobber med Bones.
    Veldig bra initiativ å lage hyllest til dem!!!
    It WILL all work out evetnually, ja!
    -I-

    SvarSlett
  2. oh fuck.. det er sant haha var litt i egne tanker da jeg skrev innlegget:) men takk for oppmerksomheten! -C-

    SvarSlett