lørdag 30. januar 2010

Hva tenker du på?

Siden dette er en måte å hindre wallokkupasjon på face, kommer min status i dette lille innlegget.Og nei, jeg er ikke selvopptatt. Bare trett.

Forslag en: om økonomi
-I- skal betale mastercardregning på 2700 kroner med 1500. Detta ornær sæ. Seff bjeff.

Forslag to: matteversjonen
-I- har jobbet 10 timer i dag + vært oppe siden 6.00 + sovet 6 timer i natt + våknet hver 2. time + spist 3 tacolefser og 1/2 gigantmuffin = takk for meg

Forslag tre: "the state I'm in" for å sitere en (be-)kjent blogger.
-I- har to sanger på repeat. "I'm far too tired to fall asleep", "I wanna be foreeever yooung".

Forslag fire: ordtaket
-I- akkurat nå: "Gid jeg lå, sa kjerringa. Hun satt på sengekanten."

Forsalg fem: fordi det enkle ofte er det beste:
God natt.

-I-

1 kommentar:

  1. Jeg stemmer for forslag nummer 1! uten tvil den beste:) og ikke minst minner meg veldig om deg fra våre dager i paris baby! -C-

    SvarSlett